top of page

Дистанційні заняття у період карантину 12.03.2020 - 3.04.2020

Оновлено: 15 бер. 2020 р.

Шановні студенти!


Карантин – не канікули, то ж продовжуємо навчатись, але будемо робити це дистанційно.


Будь ласка, уважно ознайомтесь із планом занять у вашій академічній групі на період карантину (див. сторінку вашої академічної групи на сайті ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΤΤΑ).


Вам необхідно засвоїти теоретичний матеріал (назва теми є посиланням на конспект; ви також можете використати будь-які інші джерела: підручники, монографії і таке інше) і виконати завдання для самостійної роботи.


Раджу виконувати завдання згідно із графіком навчального процесу, тобто у ті дні, в які ми зазвичай зустрічаємось в аудиторії.


Виконані завдання для самостійної роботи ви можете надіслати мені на електронну адресу suchalkin@karazin.ua, або здати у письмовій формі у перший день наших занять після закінчення карантину. Зверніть увагу: я не буду приймати заборгованості, які виникнуть у період з 12.03 по 3.04, у кінці семестру, тобто -- якщо ви не виконаєте пропоновані вам завдання впродовж карантину, ви залишитесь без певної кількості балів за семестр.


Якщо у вас виникнуть питання під час самостійної роботи, ви можете звернутись до мене, використовуючи:

– Telegram, Viber (+38 096 247 29 36),

– програму Skype (мій login: solg300865),

– або просто зателефонувати мені.

Бажаю успіхів!

120 переглядів

Останні пости

Дивитися всі

Карантин (часть 3)

Друзья, Напоминаю, что начиная с понедельника, 6 апреля, мы изменяем нашу дистанционную работу. А именно. Я буду давать новые задания в Google Class (что это такое и как туда попасть - см. в моем пре

Карантин (часть 2)

Друзья, Поскольку карантин продолжается, и когда он закончится - предположить трудно, я вынужден внести изменения в наши дистанционные занятия. А именно: начиная с 26 марта все выполненные задания я п

bottom of page