top of page

Дистанційні заняття під час російської агресії проти України

Університет планує з 28 березня 2022 року відновити навчальний процес у дистанційному форматі.


Оскільки відеоформат поки що залишається малоймовірним, ми продовжимо навчання на платформі Google Class:

-- кожного тижня (орієнтовно - у понеділок та четвер) я буду публікувати 1 чи 2 завдання (в залежності від розкладу), а також необхідні матеріали для самостійного вивчення тієї чи іншої теми (конспекти, підручники, посилання і таке інше);

-- пропоноване завдання потрібно буде виконати у письмовій формі і надіслати у Google Class для перевірки;

-- ми працюємо в асинхронному режимі, тож термін виконання завдань умовно обмежується тижнем, але намагайтеся (звичайно, про можливості) виконувати завдання вчасно.


З усіма питаннями ви можете звернутися безросередньо до мене - у будь-якому форматі (email, telegram, Google Class).


У разу потреби я готовий надати консультацію у відеоформаті - також, звичайно, при можливості.


Бажаю вам успіхів у навчанні.


Бережіть себе.

Останні пости

Дивитися всі

Карантин (часть 3)

Друзья, Напоминаю, что начиная с понедельника, 6 апреля, мы изменяем нашу дистанционную работу. А именно. Я буду давать новые задания в Google Class (что это такое и как туда попасть - см. в моем пре

Карантин (часть 2)

Друзья, Поскольку карантин продолжается, и когда он закончится - предположить трудно, я вынужден внести изменения в наши дистанционные занятия. А именно: начиная с 26 марта все выполненные задания я п

bottom of page